joi, 13 septembrie 2012

Evolutia parului meu in ultimul an + EOTD

Pentru ca nu am mai avut inspiratie si timp sa scriu pe blog, m-am gandit sa postez ceva mai... diferit. Nu am vazut pe nici-un blog acest gen de postare, asa ca sper sa va placa. 

Parul meu a suferit multe transformari, foarte multe, si chiar mi se pare ciudat ca inca este sanatos si inca mai creste. De la decolorat, la vopsit, si tot tacamul. Haideti sa va arat cum eram eu anul trecut pe vremea asta, cand m-am tuns scurt, rasa intr-o parte. Chiar imi pare rau ca n-am poza si cu partea rasa, dar asta este. 




Dupa cum puteti vedea eram un fel de roscat, spre aramiu (?) ca culoare, iar sub breton eram rasa, pentru a avea doua tipuri de breton. Cand il dadeam spre dreapta, cum e in poze, nu se vedea "cheliuta", dar cand mi-l dadeam in partea stanga, eram rasa pe partea dreapta iar bretonul era drept, nu filat. Asa... Dupa putin (mai mult) timp, mi s-a pus pata cu blondul, sa ma vopsesc din nou blonda. Spre norocul meu, imi crescuse parul, si trecuse cam... 5 sau 6 luni de cand ma tunsesem, deci automat trebuia sa imi tunda si putin din varfuri, pentru a se regenera. Si uita-ti ce a iesit:


Ce-i drept, eu nu prea vroiam sa ma vopsesc blonda, dar am fost intr-un fel sau altul convinsa de prietenul meu, asa ca am zis: "De ce nu? Hai sa ii fac damblaua!" Blonda am stat cam vreo 2 sau 3 luni, pentru ca incepusera sa mi se vada radacinile, si nu mai voiam sa ma vopsesc din nou aceasi culoare, asa ca am redevenit roscata. 












Se poate vedea in poza ca de fapt numai roscat nu este. Din cauza blondului, roscatul meu a iesit de fapt portocaliu, o culoare foarte ciudata si care ma prinde. De atunci m-am mai vopsit o singura data, tot roscata, si tot la portocaliu s-a ajuns, dar nu-i nimic, mie imi place. Si hai sa va las cu pozele:


Si acum sa va las cu un mic EOTD si sa vedeti in ce fel am avut parul. Mi s-a parut super dragut <3:



Si acum sa va spun cum mi-am ingrijit parul, care, ati vazut ca este destul de trecut prin multe. In primul rand nu l-am mai tuns din martie sau aprilie, deci de ceva timp. O sa il las sa creasca si dupa o sa ii dau o alta forma. Stiu ca atunci cand m-am vopsit blonda am folosit decolorant si vopsea de la Kallos, dar nu mai stiu ce nuanta. Roscata ma fac cu vopsea Wella, iar nu stiu ce nuanta, pentru ca imi dau seama dupa ambalaj. Nu am folosit nimic profesional la parul meu, ce tine de ingrijire. O data la o luna jumate mi-am facut masca cu ulei de masline si ulei de ricin, la fiecare spalare folosesc balsam de la Syoss, iar ca masca de par folosesc o data pe luna masca cu lapte de la Kallos. Ce-i drept, am inceput sa nu mai indrept parul meu zilnic, cum faceam acum 2 ani, ci cam o data la 2 saptamani, uneori chiar 3.

In mare, parul meu e sanatos si e foarte rezistent. Voi cum va ingrijiti parul?

Va pup!

4 comentarii:

  1. uau... ai avut toate culorile pe care mi l-am dorit si eu, dar nu le-am avut niciodata... imi place cel mai mult ultima culoare, pare rozaliu, si iti sta foarte bine ^___^

    (new foloower btw)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place :)

      da, e o culoare rosie-porto-roza ? ceva de genu. mersi de follow >:D<

      Ștergere
  2. Si eu as vrea sa ma vopsesc ,nuanta ca si cea pe care o ai tu acum. Imi place la nebunie portocaliul ala rosiatic, mai ales ca am si pielea alba si cred ca o sa se vada ok. Dar mai astept 1 an sau 2...:)) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel mai mult imi place cum iti statea cu blond,dar nici cu roscat nu-i rau. :)

    RăspundețiȘtergere